Wij doen er alles aan om uw kind en u een zo goed mogelijke ervaring te bieden. Als u tevreden bent, horen wij dat natuurlijk graag. Maar dat geldt zeker ook als u tips of verbeterpunten voor ons heeft.
Door uw ervaringen met ons te delen, helpt u ons om onze zorg nog verder te verbeteren. Dus heeft u een compliment, tip of verbeterpunt laat het ons dan weten via ons contactformulier .
Wij waarderen het als u uw mening over onze zorgverlening wilt delen via:
De Kinderartsenpraktijk staat voor transparantie in de zorg. We doen onze uiterste best om alles voor u en uw kind zo goed mogelijk te laten verlopen. Toch kan het zo zijn dat u niet tevreden bent. Dan horen wij dat graag, want daar kunnen wij van leren. Het fijnst is het als u dat direct met de kinderarts bespreekt, want dan kan er ook samen met u naar een oplossing worden gezocht waar u tevreden over bent. Als dat ongemakkelijk voor u voelt, kunt u uw klacht natuurlijk ook altijd naar ons mailen. Dan nemen we binnen 24 uur contact met u op.
Als u na uw gesprek met de kinderarts toch nog het gevoel heeft dat wij er niet in geslaagd zijn om tot een goede oplossing te gekomen, dan kunt u een officiële klacht indienen. Over hoe u dat kan doen leest u hier meer.